Den andra längtan

Längtan efter andra barnet, sista pusselbiten

Morr!

Publicerad 2014-08-17 10:56:20 i Allmänt,

Idag är jag på mitt sämsta humör. Jag vaknade upp med mensvärk men ingen mens. Ingen mens är ens i sikte och jag vet att det kan betyda precis ALLT eller INGENTING. Det sägs att man hellre får mens än ett minus på ett test men jag vet faktiskt inte längre. Det här är tortyr. Elaka jäkla kropp om du bara jävlas med mig. 
 
Något helt annat som tar mycket energi är vår dotters sömn. Hon har vart strulig från dag 1 med både dagsömn och nattsömn. Blir outhärdlig av sömnbrist men vägrar sova.. Nu när inskolningen har börjat var ju tanken att rutiner skulle satt sig men icke, hon kan inte sova två gånger för då somnar hon inte andra gången och somnar kl. 17 och hon kan inte sova 1 gång för hon somnar kl. 10.30 och vägrar äta eller somnar i maten. Nätterna varierar.. Det måste ju lösa sig men vet inte vad vi ska göra. Så trött på att kämpa med det hät dagligen. Tips någon?

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

L

Mamma till en liten dotter som efter lång väntan kom till genom IVF. Har nu börjat längta efter ett syskon som skulle vara sista pusselbiten i våra liv!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela