Den andra längtan

Längtan efter andra barnet, sista pusselbiten

Krasslig fredag

Publicerad 2014-06-06 12:48:00 i Allmänt,

Fredag och långhelg! Kunde ju känts lite bättre om inte vi alla vore krassliga. Lillan har ar hostat sig igenom veckan och haft feber sen i måndags stackarn. Hoppas hon är kry imorgon ❤️ 
 
Annars har jag avslutat första jobbveckan. Tänk att det kändes så mycket bättre än väntat.. Klart jag saknar lillan, men när man väl jobbar så är man ju på jobbet mentalt också.. Som tur är! Hon har redan blivit mer pappig på dagtid, medan hon om nätterna ligger PÅ mig. Eller vill ligga på mig... Hur som tycker jag att det känns bra, jag vill ju att han också ska få samma kvalitetstid.
 
Och sen har vi ju avslutat syskonförsök nummer två också. Varannan dag-principen körde vi den här gången. Sägs ju vara bäst? Men ja. Vi räknar inte med att lyckas.. Men som sagt, man vet aldrig. 
 
Nähe, en kopp te för lilla halsen nu..
 
Hoppas ni har en fin helg!

Kommentarer

Postat av: Tina

Publicerad 2014-06-09 09:58:18

Ja, varannan dag kör vi också.. Men jag känner mig inte jättepositiv denna månad.

Vad skönt att det känns ok på jobbet o att veckan gått bra. :)

Krya på er!

Svar: Inte jag heller... Men hoppas vi båda har fel ❤️
L

Postat av: emma

Publicerad 2014-06-10 22:01:51

Trist att ni är sjuka, men nu kanske ni mår bättre? När har du bim?

Svar: Lite bättre mår lillskrutt men fortfarande feber 😔 8 dagar....
L

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

L

Mamma till en liten dotter som efter lång väntan kom till genom IVF. Har nu börjat längta efter ett syskon som skulle vara sista pusselbiten i våra liv!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela