Den andra längtan

Längtan efter andra barnet, sista pusselbiten

Sorg

Publicerad 2014-09-18 19:24:54 i Allmänt,

Jag har länge följt Magdalena Graafs blogg och avgudar henne! Hon är så stark, så klok och så vacker! Trots mycket i bagaget visar hon att det går att vända livet.. Och framförallt älskar jag att hon är så mycket mer än vad folk tror och förväntar sig. Hon har förlorat sin äldsta son och jag kan inte låta bli att känna sån ilska. VARFÖR tvingas en del människor igenom helveten efter helveten? Varför finns det ingen rättvisa? Vad för  högre makt kan tillåta att barn dör? 
 
Att förlora ett barn. 
Jag kan knappt skriva orden utan att känna smärtan. Man blir förmodligen aldrig mer hel. Så fruktansvärt vidrigt. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

L

Mamma till en liten dotter som efter lång väntan kom till genom IVF. Har nu börjat längta efter ett syskon som skulle vara sista pusselbiten i våra liv!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela