Den andra längtan

Längtan efter andra barnet, sista pusselbiten

Vecka 9

Publicerad 2014-09-15 20:55:11 i Allmänt,

Inne på sista dagarna av vecka 9.. Tiden går fortare andra gången, har alltid tvivlat på folk som sagt det innan. Men ändå är det segdraget. Jag spyr som en gris fortfarande. Mest morgon och kväll.. Får gå upp flera timmar innan för att hinna spy och äta, spy och äta och spy och spy och slutligen kanske få behålla något. Så att jag inte mår illa igen. 
 
Var lite rädd för att dottern skulle få men av att se sin mamma däckad på badrumsgolvet i tid och otid men av någon anledning finner hon det hela lite festligt. Skrattar och härmar mitt hulkande. Såklart även på förskolan. Erhm. 
 
Ja ni, med dottern spydde jag varje dag fram tills dagen innan vi gifte oss och jag vill minnas att det var cirkus vecka 17. Bara halva tiden kvar då... 😭
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

L

Mamma till en liten dotter som efter lång väntan kom till genom IVF. Har nu börjat längta efter ett syskon som skulle vara sista pusselbiten i våra liv!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela