Den andra längtan

Längtan efter andra barnet, sista pusselbiten

Nu är nu

Publicerad 2014-07-07 18:02:07 i Allmänt,

Solen kom och vände humöret! Jisses så varmt det är.. Har vart ute hela dagen så nu lockade jag in dottern med Bananer i pyjamas! Mannen är iväg så jag hoppas hon somnar skapligt så jag kan äta choklad och bläddra i tidningar i min ensamhet 😉
 
Försök nummer tre är alltså avklarat! Känns ju trist att säga det men jag har gett upp hoppet om att lyckas själva. Blir nästan förbannad på mig/oss som var så naiva och satte in en spiral efter förlossningen. Varför körde vi inte bara på.. 
 
Men. Jag vet ju. Vi var inte redo då.. 
 
Så, nu är nu..

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

L

Mamma till en liten dotter som efter lång väntan kom till genom IVF. Har nu börjat längta efter ett syskon som skulle vara sista pusselbiten i våra liv!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela