Den andra längtan

Längtan efter andra barnet, sista pusselbiten

Midsommarfirande

Publicerad 2014-06-20 11:04:42 i Allmänt,

Glad midsommar på er! Själv vaknade jag av att någon liten söt människa kräktes ner vår säng... Så ja, det blir en lugn midsommarafton hemma. Mannen passar på att måla fönster medan vi myser! Tråkigt att ställa in planer såklart, men ja, rätt skönt att vara hemma med. Jag har varit så ofantligt trött sista tiden..
 
Bara att börja räkna ner till nästa ÄL.
Kanske skulle man ge lillen i frysen en chans framöver ändå..

Kommentarer

Postat av: Tina

Publicerad 2014-06-22 20:01:20

Ja, nu är det snart dags för tredje försöket. Redan. Hur fort går det inte??
Jag har "slutat" med socker i den mån jag kan denna månad. Hoppas det funkar. ;)

Så ni har en i frysen? Då tycker jag absolut ni ska ge den en chans! ❤️

Svar: Går så himla fort!! Socker ja.. Godisråttan här försöker också 😉
Ja vi ska nog det. Men av alla våra 17 överlevde än så länge bara 2 så känns lite hopplöst. Men man ska aldrig säga aldrig ❤️
L

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

L

Mamma till en liten dotter som efter lång väntan kom till genom IVF. Har nu börjat längta efter ett syskon som skulle vara sista pusselbiten i våra liv!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela